Fotografija, fotografija in fotografija.

Strani

nedelja, 21. april 2013

15. XC Mekinje 2013-FOTO

21. 4. 2013, Mekinje. Še preden se je vreme iz sončnega spremenilo v deževno sem si bolj kot ne po naključju ogledal kolesarsko tekmo v Mekinjah. Najprej sem bil zelo jezen sam nase saj s seboj nisem imel nahrbtnika s fotografsko opremo. (verjetno bo sedaj pogosteje pristal v prtljažniku tudi če bom prepričan, da ga ne potrebujem)  Edino kar je imelo vgrajeno kamero je bil moj telefon (Samsung Galaxy S, ki sem mu ravno ta vikend uspel razbiti ekran). No vseeno sem nekajkrat pritisnil na ekran in naredil nekaj slik. Po pregledu slik je sledil zaključek, da je zadeva vsekakor premalo odzivno za slikanje športa (po večini so bla na slikah le drevesa-kaj drugega niti nisem pričakoval) vendar pa sem uspel narediti nekaj slik s katerimi sem, upoštevajoč, da so narejene z mobitelom, kar zadovoljen in jih zato delim z vami:

 









 

Ni komentarjev:

Objavite komentar